WYSIWYG Web Builder
Agenda jeugd 2017/2018
Zevenaar  september 2017.
Geacht jeugdlid, ouder en/of begeleider,

De lessen beginnen vanaf nu stipt om 19.00 uur. Probeer er dan ook echt te zijn, want later binnen komen is toch een verstoring van de les.
Verder wil ik dat je, als je binnen komt, je even meldt  bij de wedstrijdleider, doe je dit niet dan loop je de kans dat je niet kunt spelen.

De lesboeken kosten  € 5.= dit bedrag graag contant betalen.
De contributie is  €  45.=  over te maken op  rekening NL06 RABO 0374 8435 46 van de SV Zevenaar bij de Rabobank in Zevenaar.
Het lidmaatschap moet aan het begin van het seizoen betaald worden voor 1 december.

We spelen iedere vrijdag met uitzondering van de schoolvakanties, deze zijn:
Herfst vakantie 20 oktober
Kerst vakantie 29 december + 5 januari 2018.
Voorjaars vakantie 16 februari 2018.
Goede vrijdag 30 maart 2018
Mei vakantie 4 mei 2018.
Hemelvaart 11 mei 2018.

Daarom is er dus op genoemde dagen GEEN SCHAKEN.
Noteer deze data zodat er op deze dagen niemand onverrichterzake naar de Wissel komt.

De examens zijn op 18 en 25 mei en de prijsuitreiking is op 1 juni 2018.
Na de herfstvakantie is het vanaf de 3e stap verplicht noteren. Voor notatiemateriaal wordt gezorgd.
Dit seizoen doen we niet mee aan de OSBO competitie. Wel gaan wij proberen om door het hele seizoen heen met meerdere kinderen vaker aan de IJSCO competitie mee te doen. De data en plaatsen vindt je als je op onze internet pagina doorklikt naar de IJSCO competitie en ze worden opgehangen op het publicatiebord.

De stand in de onderlinge competitie is na te kijken op internet via //www. svzevenaar.nl.

Uitleg over de IJSCO competitie:
Het is een individueel toernooi.
Het wordt gehouden op verschillende zaterdagen en zondagen en 1x op maandag in de omgeving van Arnhem.
Bij deelname aan minimaal 5 toernooien wordt je opgenomen in de eindstand.
Er worden per dag 6 tot 8 wedstrijden gespeeld en je krijgt een ELO rating.
De aankondigingen van deze toernooien komen op het prikbord bij de ingang van de zaal.
Bij voldoende belangstelling kan vervoer geregeld worden tegen een geringe vergoeding van de kosten.
Een ouder die op wil treden als begeleider in deze competitie mag zich melden.

Met vriendelijke schaakgroet,
Lambert Janssen Steenberg